1. KUKJE dyzeliniai varikliai - TYM traktoriai 2 ir 3 serija naudoja Kukje-Cummins variklius, kurie pasižymi mažomis kuro sąnaudomis. Varikliui išgauti maksimalią galią užtenka 2600aps./min. KUKJE varikliai išgauna maksimalų sukimo momentą ties 1800 aps./min
2. DEUTZ dyzeliniai varikliai - TYM traktoriai 4 serija naudoja variklius su tiesioginiu įpurškimu, kurio pagalba išgaunama dar didesnė galia, ekologija ir ekonomiškumas. DEUTZ varikliai maksimalų sukimo momentą išvysto sūkių diapazone 1500-2000 aps./min - tai leidžia išgauti geresnes dinamines savybes ir gerai išnaudojama 16 pavarų dėžė.
3. Nepriklausomas darbinis velenas - Modernūs traktoriai naudoja nepriklausomą darbinį veleną. Traktoriai su tokiu darbiniu velenu turi didžiausią paklausą, nepriklausomas darbinis velenas leidžia pačiam traktorininkui valdyti veleną. Šio tipo velenas sumažina rizika perkaitinti sankabą, kadangi nereikia naudoti sankabos, valdant darbinį veleną.
4. Dviejų greičių darbinis velenas 3 serija - TYM traktoriai vienas iš pirmųjų traktorių gamintojų, kurių standartinę įrangą sudaro dviejų greičių darbinis velenas (540/540E), tai leidžia pasirinkti 2 variklio režimus: ekonomišką 1800aps/min ir maksimalios galios 2600aps/min.
5. Trijų greičių darbinis velenas serija 4 - T78 traktorių standartinę komplektaciją sudaro trijų greičių darbinis velenas (540/750/1000).
6. Papildomas vidurinis darbinis velenas 1 serija - TYM serija 1 turi papildomą vidurinį darbinį veleną, kurio dėka tarp traktoriaus ratų yra galimybė sumontuoti vejapjovę BM60.
7. Pilnai sinchronizuota 12 pavarų dėžė ir reversas serija 2, 3 - Šios transmisijos gamybos kaštai didesni, bet turi ypatingą privalumą, kuris leidžia traktorininkui perjungti pavaras pilnai nesustabdžius traktoriaus darbo metu. Nevisi ekonominės klasės traktoriai standarinėj įrangoj turi sinchronizuota transmisija. Su šia transmisija geriau išnaudojamas traktoriaus darbo našumas ir galima išnaudoti visas 12 pavarų.
8. Pilnai sinchronizuota 16 pavarų dėžė ir elektrohidraulinis reversas - Visi 4 serijos traktoriai gaminami su elektro-hidrauliniu reversu, tai leis jums greičiau ir efektyviau dirbti su traktoriumi, net dirbant daug valandų per dieną jums nenuvargs koja, reversas perjungiamas tik svirtele esančia prie vairo nenaudojant sankabos.
9. Du hidrauliniai siurbliai - Kai pakelėjas/hidrauliškai valdomi padargai ir hidraulinis vairavimo mechanizmas turi savo atskirius hidraulinius siurblius, priekinis krautuvas dirba greičiau ir sklandžiau. Svarbiausia, kad traktorininkui nepablogės vairavimo kontrolė, kadangi hidraulinėj sistemoj pakankamas slėgis veikti abiejoms hidraulinėms sistemoms. Kitaip nei TYM dauguma ekonominės klasės traktorių naudoja tik vieną siurblį, dėl pigesnių gamybos kaštų.
10. Hidraulinis vairo mechanizmas - Suteikia daugiau kontrolės, jei padanga atsitrenkia į kliūtį, ir nėra mechaninių dalių susidėvėjimo. Iš esmės, gaunate ne tik geriausią valdymą, bet ir pigesnė eksploatacija.
11. Greitai sumontuojamas frontalinis krautuvas - Frontalinis krautuvas yra greito prijungimo, taip pat nereikalaujantis jokių specialių įrankių išmontavimui ir jis gali būti nuimtas per mažiau, nei 5 minutes!
12. Keliamoji galia frontalinių krautuvų:
3 serija: BL25RSL-QB2 yra 800 kg,
4 serija: BL45 SL – QB yra 1200 kg.
13. Milteliniu būdu nudažytas variklio gaubtas, šoniniai sparnai - Miltelinis būdas prailgina dažų ilgaamžiškumą...
14. Priekinė apsauga - Visi TYM traktoriai turi priekinę apsaugą, kuri apsaugo variklio gaubtą ir variklį.
15. Hidraulinės-transmisinės alyvos lygio langelis 3 serija - Jums nebereikia matuoklės ir skuduro norint patikrinti alyvos lygį. Tiesiog pastatykite traktorių ant lygaus paviršiaus ir pažvelkite į alyvos lygio langelį.